Gigi's Fabrika


FABRIKA


Un spectacol semnat de Gigi Caciuleanu
Muzica- Manuel Wandj
Distributie- Galea Bobeicu, Bianca Bor, Georgiana Dobre, Radu Domsa, Andrei Iancu, Andrew Lupu, Silviu Mititelu, Irina Stefan, Razvan Stoian, Irina Strungareanu, Vlad Troncea, Ana Maria Visan, Diana Spiridon

"Vă fac o destăinuire «îngrozitoare» pentru mine: cu acest spectacol împlinesc 50 de ani de scenă. Şi am debutat chiar la Teatrul Mic. Nu-mi place să fiu numit coregraf, ci «făcător de dans», iar fabriKa este o «făcătorie de dans». Este o reflecţie asupra ideii de maşinărie, pentru că noi funcţionăm ca o maşinărie. «FabriKa» e un spectacol de dans, în care dinamica este personajul principal. Nu aş fi putut să fac acest spectacol fără dansatorii mei. Eu scot dansul din oameni, dar scot şi sufletul din ei. Este foarte important că am intrat în fabriKa, pentru că dansatorul este proletarul artei".
Gigi Căciuleanu