SOK'AR



"Trebuia într-acea noapte ca să sufle vântul rece.
Trebuia să ies din casă și să vin spre casa ta.
Trebuia s-ajung la tine, să te văd, să-ți ascult glasul.
Trebuia să stai cuminte, într-un loc din preajma mea.
Trebuia să rămâi mută, trebuia să nu-mi spui vorbe.
Trebuia să fiu puternic, trebuia să știu că minți.
Trebuia să știu să sufăr în tăcere, ca un câine.
Trebuia să nu-mi dau voie să te las să-mi ies din minți.
Trebuia să știu că Luna este singura de vină.
Trebuia să-mi mângâi părul, trebuia să fii miloasă.
Trebuia să vii în brațe-mi, trebuia să-mi cauți gura.
Trebuia să scoți din pieptu-mi zbuciumul ce mă apasă.
Trebuia să-ți dezmierd trupul, răvășit printre cearșafuri.
Trebuia să-mi scoți din minte ghimpele cel ruginit.
Trebuia să-ți caut sânii, să-i ascund în palma aspră.
Trebuia să cad în tine, să mă las din nou robit.
Trebuia doar pentru-o noapte, trebuia doar pentru-o oră.
Trebuia să-ți mângâi fața palidă de visuri.
Trebuia ca astă clipă să dureze înc-o viață.
Trebuia să fiu în stare să rup limbile din ceasuri.
Trebuia doar o secundă timpul să-l opresc cu totul.
Trebuia să fiu cu tine, trebuia să fii aici.
Trebuia să știu că Luna nu-i aievea, ci părere.
Trebuia, cu mâna-ți moale, capul meu să îl ridici.

Poate c-am plecat prea grabnic, poate-am vrut să fug de tine.
Poate-am fost pentru o dată laș cum nicicând nu am fost.
Poate-am încercat să zgândăr rana fără vindecare.
Poate că degeaba caut un balsam și-un adăpost.
Poate-a sufletului soartă e s-adune răni ascunse.
Poate-a minții pustiire e ca veșnic să îndure.
Poate-a trupului menire e să umble în prăpăstii.
Poate-a spiritului vrajă e să caute aiure.
Poate că gândesc o alta, fără chip și fără nume.
Poate că întorc întruna foile din calendar.
Poate că mereu voi merge dintr-o casă-n altă casă.
Poate fac din nou greșeala, poate totul e-n zadar.
Poate vreau ca-n mintea-ți astăzi să rămân o amintire.
Poate gândul către mine te va bântui în veac.
Poate totul e-o șaradă, poate sunt doar un fățarnic.
Poate viclenia-mi surdă îmi e scrisă-n zodiac.
Poate prefăcătoria e-o virtute-n aste vremuri.
Poate c-am stârnit furtuna doar să văd cum pătimești.
Poate alta mi-e aleasă, iar eu te-amăgesc aiurea.
Poate folosesc cu artă simple farmece lumești.
Poate lacrima ce mi-ai văzut-o era fard și amăgire.
Poate că am două fețe, poate că te-am dus de nas.
Poate-afară ce se vede, nu-i totuna cu-năuntru.
Poate că-n privirea-mi calmă ești un câine de pripas.
Poate-o să te rogi fierbinte să mă uiți, să fiu departe.
Poate că deja în tine hotărârea-i neclintită.
Poate zbuciumul tău tainic nu-i decât o-nșelăciune.
Poate tu ești mincinoasa care fost-a păcălită.
Poate sunt doar trecătoriu printr-un vast ocean de vise.
Poate tu ești o himeră, poate că n-ai fost nicicând.
Poate nici nu ești aicea, poate ești în altă parte.
Poate-s singur de când lumea, poate tu ești doar un gând.
Toți îmi fură împotrivă într-acea fatală noapte.
Am plecat pe străzi, aiurea, m-am oprit peste un pod.
Luna s-a ascuns în nouri, vântul s-a iscat oriunde.
Am rămas pustiu, în beznă. Am stat locului, nărod".
Florin Piersic jr.


Model- Florin Piersic Jr- actor & writer





















































































SOK'AR- "one of the more complex Egyptian gods to understand (God of night)" 
www.touregypt.net